Thursday, 17 August 2017

Pusrapi Info : Fresh 24 Ikhtiar Rawatan Toxic Bau Badan Kronik


بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info : Fresh 24 Ikhtiar Rawatan Toxic Bau Badan Kronik


FRESH 24 HOUR
1. Merupakan penyah bau badan tanpa menutup liang peluh di kawasan ketiak.
2. Kombinasi deodoran dan antipeluh & anti daki.
3. Memutihkan ketiak yang hitam akibat pemakaian deodorant berkualiti rendah.
4. Merupakan pemakaian yang selamat dan anti kanser dihasilkan dari galian alami (Bebas bahan Kimia)
5. Penyah bau efektif dalam tempoh 24 jam walaupun pemakaiannya hanya sekali.
6. Anti bakteria, Anti virus dan Anti kulat & Anti Kanser
7. Produk ulangan yang tinggi dan rekomentasi yang tinggi.
8. Hanya sekali sahaja pakai di waktu pagi selepas mandi walaupun selepas mandi kali ke-2,tidak perlu pakai kali ke-2.
9. Tidak menyebabkan baju anak anda kuning di kawasan ketiak
10. Amat menjimatkan penggunaannya hanya sebotol untuk 6 bulan pemakaian untuk seorang.
11. Suci dari bahan-bahan yang subhah.
12. Amat sesuai untuk semua peringkat usia
13. Perpeluhan berlaku untuk penyah toksik tetapi tidak ada bau kerana ia bertindak menaturalkan sehingga tidak ada bau.
14. Rumusan tanpa pemutih tidak akan mengotorkan pakaian walaupun semasa ketiak masih basah dengan produk.
15. Paling laris dipasaran, belian ulangan tertinggi.
16. Menggunakan KOMPLEKS FORMULA Islamiyah & bacaan Doa Syifa’ untuk menentang bakteria dibahagian ketiak.
Cara guna :
Sapukan sedikit krim dibawah ketiak selepas mandi.
Pesanan : Kepada pengguna yang baru kali pertama menggunakan Deodoran Fresh 24 sekiranya didapati ketiak anda menjadi gatal, dinasihatkan teruskan memakainya sehingga gatal itu hilang. Ini adalah tindak balas penyembuhan kepada pemakai yang sebelumnya sudah biasa memakai deodoran yang berkimia.




🌻🌻FRESH 24 HOURS🌻🌻
-altenatif lain deodoran spray & roll on-
Gabungan mantap 4 bahan:
garam himalaya
minyak zaitun 
extrak lemon
essential oil

Khasiat/kelebihan:
anti peluh
anti bakteria
anti virus
anti kulat
anti kanser
bebas alkohol&bahan kimia

Cara guna:
calitkan sedikit fresh 24 hours selepas mandi semasa bawah lengan dalam keadaan basah.

Harga: RM 26+ 7(postage)

Pm/wa: Whatsapp Saya Pantas Klik Link Bawah ni 👇☎️☎️☎️📞📞📞📱📱📱📱📲📲📲📲📲📲📲📲
www.wasap.my/60149994232

Pusrapi Info : PROGRAM BICARA HATI BERSAMA USTAZAH NORHAFIZAH MUSA & USTAZAH AZLINA 23 & 24 Dec 2017


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
اللهم صل على محمد وآل محمد

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahu
anku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

💜 Salam penuh Mahabbah buat semua "PENCINTA ILMU" yang dikasihi

📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚
PROGRAM BICARA HATI BERSAMA 
USTAZAH NORHAFIZAH MUSA & USTAZAH AZLINA
📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📕📗📘📙📕📗📘📙📕


🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌🕌

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
اللهم صل على محمد وآل محمد

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahu
anku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

💜 Salam penuh Mahabbah buat semua "PENCINTA ILMU" yang dikasihi

📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚
PROGRAM BICARA HATI BERSAMA 
USTAZAH NORHAFIZAH MUSA & USTAZAH AZLINA
📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📙📕📗📘📕📗📘📙📕📗📘📙📕

Tajuk: "Apabila Aku Sakit, Allah Menyembuhkan Aku"

Tarikh: 23 & 24 December 2017

Hari: Sabtu & Ahad 

Masa: 8.30AM - 12.30PM

Tempat : Dewan Seminar Hotel Seri Malaysia & Dewan Besar Masjid Jamek Seberang Jaya

Yuran: RM 10.00

Pengisi: Ustazah Norhafizah Musa & Ustazah Azlina.

_ Kupasan Topik Bicara Hati

_Kesembuhan Sudut Psikologi Manusia

_Teknik Bacaan Rukyah Terapi Diri & Amalan Harian Merangkumi Jasad & Roh.

_Peserta akan disediakan bahan nota

_Makanan disediakan

Boleh sebar2kan👌😉

Daftar segera 
Call @ msg  :014-999 4232
🚨Ustazah Lin🚨

💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Bayaran Telah Dibuat 
🎈Belum Bayar

Sila isi nama untuk pendaftaran di bawah:

01. Kasmani Binti Hassan Kulim
02. Norime binti Sabri Sbrg Jaya
03. FAZRINA BINTI ROSLI Sbrg Jaya
04. HASNIZA BINTI HAZALLI Sbrg Jaya
05. Nur Munawwarah binti Johari Sbrg Jaya
06. Rosliyani binti Rosli Sbrg Jaya
07. kasmani bt hassan Kulim
08. Zaitun Kulim 
09. Rosmawati bt Abd Rahman Kulim
10. Faizah  Kulim
11. Masliati  Kulim
12. Zuraidah  Kulim
13. Rosnah bt Zaid  Kulim
14. Rohani bt Said  Kulim
15. Azizah bt Ali  Kulim
16. Noratikah bt Sa'ari  Kulim
17. Che Tom  Kulim
18. Norliana bt Saari  Kulim
19. Saari  Kulim
20. Dayang Maszarinah bt Awang Juaie  Kulim
21. Farhana bt Ja'afar  Kulim
22. Rogayah Mohamad  Kulim
23. Wan noor Sbrg Jaya 
24. Norma Binti Tajul Urus 🎈Kulim
25. Salawati Binti Samsuri 🎈Kulim
26. Mazlifa Binti Ismail 🎈Kulim
27. Noor Yasmin Binti Ismail Kulim
28. Booking By Noor Yasmin Ismail Kulim
29. Booking By Noor Yasmin Ismail Kulim
30. Booking By Noor Yasmin Ismail Kulim
31. Booking By Noor Yasmin Ismail Kulim
31. Booking By Noor Yasmin Ismail Kulim
32. Booking By Noor Yasmin Ismail Kulim
33. Booking By Noor Yasmin Ismail Kulim
34. Mazrozita binti Sabdin Sbrg Jaya
35. Booking By Kasmani Hassan 🎈Kulim
36. Booking By Kasmani Hassan 🎈Kulim
37. Booking By Kasmani Hassan 🎈Kulim
38. NOR IZZATI BINTI MOHD RIDHUWAN 🎈Sbrg Jaya
39. Norhaslinda binti Rashid  🎈Sbrg Jaya
40. Hasnah Binti Hashim  🎈Sbrg Jaya
41. Zuriani Binti Hashim  🎈Sbrg Jaya
42. Maznah Binti Din Sbrg Jaya
43. Maznah bt Isa 🎈Kulim
44. Che Su 🎈 Kulim
45. Halifah bt Hashim 🎈Kulim
46. Faridah bt ahmad 🎈Kulim
47. Norhayati ismail 🎈Kulim
48. Che Bashah Bt Saleh 🎈Kulim
49. Salminyah Ibrahim 🎈Kulim
50. Maznah Ibrahim 🎈Kulim
51. Wan Rasmun Wan Mahmud 🎈Kulim
52. Zabidah bt Ismail Pondok Ustaz Jefri🎈Kulim
53. Maznah Ismail Pondok Ustaz Jefri 🎈Kulim
54.Zulizahazam bt zainal Abidin 🎈Kulim
55.Rohaya Muhammad 🎈Kulim
56.Hasanah daud 🎈Kulim
57.Jamilah 🎈Kulim
58.Noorhazura bt abd. Rahim 🎈Kulim
59.Sazila Binti Sudin 🎈Kulim
60.Booking By Sazila Sudin 🎈Kulim
61.Booking By Sazila Sudin 🎈Kulim
62.Booking By Sazila Sudin 🎈Kulim
63.Booking By Sazila Sudin 🎈Kulim
64.
65.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.



😎Alhamdulillah & Tahniah kpd semua peserta yg  istiqamah mencintai malah mencari & Mendekati Majlis Ilmu.

Rasulullah shalallahu ‘alaihi wasallam bersabda :

  Hadits “Kewajiban Mencari Ilmu”

طَلَبُ الْعِلْمِ فَرِيْضَةٌ عَلَى كُلِّ مُسْلِمٍ وَمُسْلِمَةٍ

Artinya : ”Mencari ilmu itu adalah wajib bagi setiap muslim laki-laki maupun muslim perempuan”. (HR. Ibnu Abdil Barr)

*Makluman kepada peserta yg belum membuat bayaran sila lakukan segera utk booking No. Kemasukan Tiket hanya terhad kepada peserta yg sudah buat bayaran. Bayaran boleh dibuat ke pada Pihak Penganjur Boleh bank in terus ke akaun:-

Maybank :- 162143013810 maybank 
Ustazah Siti Annuur Binti Zainal Abidin 

Nanti tiket ambik kat program atau Pusrapi HQ di kulim @ pmtg pauh @ jitra. Sila sertakan bukti bayaran di WhatsApp. Pantas Klik Link Bawah ni 👇

☎☎☎📞📞📞📱📱📱📱📲📲📲📲📲📲📲📲
www.wasap.my/60149994232

Monday, 24 July 2017

Miswak Pusrapi - Cara Siwak Ustazah Wahida

Miswak....berhasil menjaga bau mulut....kekuatan lidah...fasih berkata-kata....rahsia para auliya amal dari zaman berzaman....Kasih sayang tetap mengekalkan pohon Siwak kekal sampai sekarang masih segar tumbuh di Tanah gersang.....Kini ramai manusia....meninggalkan kaedah guna siwak untuk membersihkan Kristal Gigi yang Allah jadikan....Gusi yang kukuh memegang gigi kita yang cantik & bersih....ajarlah anak-anakmu guna kayu siwak...walau dimana pun mereka berada....Kebaikannya telah pun diketahui....peringkat seterusnya berapa lama kita mampu bertahan untuk terus menerus Istiqamah guna Kayu Siwak sebagai peneman bersih lagi suci untuk nafas mulut yang hari-hari kita guna untuk bercakap.



Call Pusrapic Hq​ :-

019-449 9929



Sunday, 23 July 2017

Pusrapi Info : Pilih Tarikh Kesembuhan Untuk Berbekam Sunnah


بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info : Pilih Tarikh Kesembuhan Untuk Berbekam Sunnah



Assalammualaikum wbt..

💛2⃣0⃣1⃣7⃣💚
Kepada semua pencinta sunnah, Tarikh terbaik utk Al Hijamah @ berbekam bulan ZULKAEDAH ini adalah pada :

✅ KHAMIS 10/08/2017
(17 ZULKAEDAH 1438H),
✅ SABTU 12/08/2017
(19 ZULKAEDAH 1438H)
✅ ISNIN 14/08/2017
(21 ZULKAEDAH 1438H)


 JOM BOOKING Slot Anda HARI INI!

★★★ sms/whatsapp/call 019-449 9929★★★

☆AL-HIJAMAH●PUSAT RAWATAN ANNAFI'U PENGUBATAN ISLAM  PUSRAPI KULIM●

Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat
(◕‿◕)
والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab

(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)

Pusrapi Testimoni Kak Janariah Sakit Urat Saraf & Lutut

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info : 

Pusrapi Testimoni Kak Janariah Sakit Urat Saraf & Lutut











Alhamdulillah syukur padamu Ya Allah yang memberikan rasa kelegaan kepada Pesakit yang mengalami masalah Saraf & sakit urat kaki yang meyukarkan untuk beliau melakukan kerja rutin harian. Namun pesakit ini adalah bekas pesakit Pusrapi yang telahpun menerima perawatan pada tahun 2013, namun dengan izin Allah kini beliau mencari kembali Pusat Rawatan Pusrapi untuk mengulangi melakukan perawatan keseluruhan yang telah sekian lama beliau tidak datang kerana merasa kelegaan selepas menjalani perawatan keseluruhan untuk tubuhnya. Marilah kita tonton seketika perkongsian testimoni yang diberikan oleh Pn.Janariah semoga ianya bermanfaat untuk kita semua.



Sebarang Temujanji untuk Perawatan di Pusrapi:



Boleh hubungi Ustazah Annuur di Talian 019-449 9929



https://youtu.be/ERv-dRs9ZDM


Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji:

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855

Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201
Website : http://www.pusrapi.com/
Blogs : http://pusrapi.blogspot.com/
Facebook: https://www.facebook.com/Sembuh.Tanpa.Ubat
Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,
"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿
Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat
(◕‿◕)
والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab




(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)

Saturday, 22 July 2017

Pusrapi Info : Fresh 24 diminati Pelanggan Cilik.

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info : Fresh 24 diminati Pelanggan Cilik.



Atet : Ma atet dh jual semua fresh 24 mama bagi....tinggal tiga ja lagi.

Mama : Pandai anak mama jual Fresh 24 :)....Nah mama bagi sekotak lagi ....untuk atet p jual noh.....

Kak cik : Yey...yey....yeh....fresh 24 mmg terbaik....Mama bila pula nak start bagi kak cik jual....macam atet....tak aci la...macam ni.....Kak cik pun dah ready nak jadi pengedar cilik...Fresh 24 :)

Mama : Bijak-bijak semua anak mama nih....sabar noh....mama nak top up order kat Pusrapic Hq....

Ayuh teman rakan dan taulan....itulah sendaloka....warga Pusrapi yang sentiasa....memberi kecerian...pada setiap golongan masyarakat yang ingin mencari Terapi Nyah Bau Badan yang Natural ....Selamat....Diyakini....& Berbaloi digunakan oleh setiap golongan masyarakat yang alami masalah bau badan.

Hubungi Pusrapic Hq :
Ustazah Annuur

019-449 9929

Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti 019-449 9929 
Ustazah Husna 019-496 6316
Ustazah Wahida 012- 552 0195
Ustaz Syamizam 019-5896783 
Ustazah Min (017-426 6908)
Ustazah Rahmah 012-449 5689
Siti Sarah  013-451 3459
Pn. Nor Aniza (012-319 2542)

Blogs : http://pusrapi.blogspot.com/ http://pusrapishop.blogspot.com

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)




Friday, 21 July 2017

Pusrapi Info : Fresh 24 Temanmu Sepanjang Hari







https://youtu.be/kOdWv_uk3TM



Pusrapi amat mengambil berat mengenai penjagaan bau badan serta penjagaan ketiak dan mengesyorkan Terapi Aroma Kasih dengan penggunaan Deodoren Fresh 24 yang bebas kandungan bahan kimia terutamanya alcohol denat. Sebaiknya gunakan deodorant yang diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi seperti Fresh 24 Deodorant yang mampu merwat kulit ketiak dari iritasi dan kesan hitam. Fresh 24 juga akan melindungi secara optimal selama 24 jam dari bau badan dan keringat berlebihan. Kulit ketiak anda akan dimanjakan untuk hasil yang lebih cerah, halus dan lembut.

http://pusrapishop.blogspot.my/2017/07/fresh-24-hours.html

Untuk Tempahan Call :-

019-449 9929
Ustazah Annuur