Monday 4 January 2016

Pusrapi Info : Kisah Anakku Hidup Tanpa Vaksin

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.

Pusrapi Info : 
Kisah Anakku Hidup Tanpa Vaksin






Tulisan Ustaz Ibnu Batoota
Part I
Semalam sembang dengan DrAzmier dari USM Nibong Tebal pasal vaksin. Beliau ada 6 orang anak dan semuanya tak divaksin.
Saya tanya kenapa?

Doktor jawab: "Saya nak anak saya membesar secara organik. Bukan macam ayam cucuk."

Kah kah kah jawapan paling epic abad ini.

Note: Alhamdulillah saya memang tak benarkan pihak hospital vaksin anak-anak saya selepas saya berbincang dengan ramai doktor pakar kimia (yang tidak berkepentingan berkonspirasi).
Walaupun ramai rakan-rakan
mengadu mereka "dipaksa" oleh
medical mafia (yang menafikan hak pesakit untuk buat keputusan sendiri) dan ditakut-takutkan, tapi Alhamdulillah kedua-dua anak saya dibiarkan tanpa vaksin tanpa dileter oleh nurse atau doktor.


Cukup dengan saya tanda tangan
saya akan bertanggungjawab penuh atas apa sahaja yang terjadi pada anak saya jika tidak disuntik vaksin, mereka tidak mengganggu saya lagi.


Alhamdulillah anak pertama saya
Muhammad Zakariyya, lahir tanpa vaksin di Afrika (benua ujikaji virus Dajjal-bila dajjal ada cipta virus baru, mereka akan sebarkan di Afrika seperti kes e-bola), merentas beberapa benua, singgah dibeberapa negara seperti UAE dan Thailand. Tapi hidup sihat ceria (kini mencecah umur hampir 2 tahun) dan tak pernah sekali pun jatuh sakit/ jejak kaki ke hospital atau klinik.

Hanya beberapa kali sahaja dia demam biasa yang tak perlu dibawa ke klinik atau hospital. Allah telah buktikan pada saya bahawa bayi saya diberi kesihatan tanpa perlu vaksin.

Antara sebab kenapa saya tidak
mahu anak divaksin ialah kerana:
-Kandungannya diragui dan tiada pengesahan halal dari mana-mana badan autoriti.
-Efeknya juga kelihatan sangat tidak baik berbanding anak-anak yang free-vaksin. Yang kena vaksin, selalunya akan jatuh sakit (dengan izin Allah), kena ulang masuk klinik/hospital.
-Selama jutaan tahun bayi hidup
sihat atas muka bumi ini tanpa vaksin, hanya ketika zaman Dajjal
(zaman NWO) sahaja vaksin di- "wajibkan" oleh the hidden hand.
-Mengikut pengkaji-pengkaji/
pendedah konspirasi Dajjal
contohnya seperti pengarang buku "The Deadly Mist", seperti biasa, pihak Dajjal (barat) memang suka "cipta penyakit" dan "cipta ubatnya" sekaligus.
-Mereka cipta virus.
-Kemudian sebarkan melalui udara.
-Kemudian ramai orang sakit.
-Kemudian "mereka" akan datang sebagai hero dan membawa "ubat".
-Hasilnya: Orang ramai akan takut dan mula berpusu-pusu membeli ubat tersebut.
-Pihak Dajjal menjadi kaya-raya.
-Kesihatan sedunia pula tergugat.
Sama juga macam kes virus+anti
virus dalam komputer.
-Mereka yang cipta virus dan sebarkan.
-Kemudian mereka jual anti-virus
untuk kaut keuntungan atas angin berjumlah jutaan dollar.

Jadi saya menolak keras anak-anak saya menjadi mangsa bahan eksperimen Dajjal atau "ayam suntik" mereka....InsyaAllah Allah akan lindungi kami sekeluarga daripada penyakit/virus yang disebarkan puak-puak Dajjal.
Note 2: Saya tak pernah salahkan nurse atau doktor. Mereka tidak lain hanyalah "menurut perintah". Janganlah geng-geng doktor mai serang status saya ye. Sebab yang tak mau vaksin ni bukan sahaja golongan "buta medic" macam saya, tapi golongan doktor pakar perubatan sendiri tak mahu dirinya dan anak-anaknya divaksin.

P/S: Vaccine ingredients include heavy metals, pus from sores of diseased animals, horse serum, calf serum, faecal matter, foetal cells, urine, macerated cancer cells, sweepings from diseased children, formaldehyde (a carcinogen used in
embalming fluid), phenol (a carcinogen capable of causing paralysis, convulsions, coma, necrosis and gangrene), lactalbumin hydrolysate (an emulsifier),aluminium phosphate (an aluminium salt that is corrosive tok tissues), retro-virus SV-40 (a contaminant virus in some polio vaccines), antibiotics (e.g.,neomycin
tm) that lead to antibiotic resistance, chick embryo (as a growth medium for the virus), sodium phosphate (a buffering salt), and foreign animal
tissues containing genetic material (DNA/RNA) from the growth medium.


Vaccines are also contaminated with mycoplasma, bacteria, monkey viruses and various adjuvants.Heavy metals include thiomersal (mercury) as a preservative and aluminium as an adjuvant. Mercury and aluminium have each been proved to damage
the brain and nervous system. In some cases, thiomersal has been replaced by another neurotoxin known as 2PE.


Vaccines also contain monosodium glutamate (MSG), sorbitol, and
gelatine. Many of these ingredients are not allowed for Muslims, Jews,
Hindus or vegetarians."


Sumber: A. Majid Katme,MBBCh, DPM (medical doctor) Spokesman, Islamic Medical Association (UK)
January 21, 2011


Boleh juga rujuk Control Disease Centre (CDC) website utk kandungan
vaksin..Boleh minta pd KKM kndungan vaksin. Memang ada disebut monkey kidney (vero cells) etc.. Masih nak Suntik anak dengan kandungan yg mcm tu? Untuk mencegah je pun, bukan mengubat


part II
~Nurse pulun~


Tadi dalam jam 10 pagi, nurse datang rumah nak jumpa bidadari saya dan baby saya Muhammad Yusuf yang baru umur 3 bulan.
Bidadari saya pun datang dengan baby, bawa buku rekod, mama saya pun ada sekali.

Nurse tu pun check buku dan tengok semua ruangan "suntikan" kosong. Maknanya anak saya 100% organik, tidak pernah dicucuk. Nurse tu terkejut dan soal macam-macam kenapa tak suntik.
Bidadari saya jawab "sebab kandungannya tak halal."
Nurse tu berleter leter leter leter. Dia cakap tiada kandungan khinzir untuk suntikan bayi. Dalam insulin ada la. Padahal kami bukan cakap pasal "khinzir", tapi kami cakap "tak halal". Banyak je benda tak halal dalam dunia ni macam nanah, kencing kuda dan lain-lain yang mungkin terkandung dalam tu.
Tapi bidadari saya tak jawab, dia senyum je.
Pastu nurse tu tengok kitorang macam islamik-islamik sikit, dia berleter pulak pasal Islam, islam tu mudah, pastu cakap pula pasal fatwa, fatwa cakap harus, darurat, boleh makan babi bla bla bla. Pastu dia suruh suami rujuk pada ustaz-ustaz dan tak boleh memandai-mandai dalam hal agama.
Bidadari saya senyum ja.
Pastu dia tanya suami belajar kat mana?
Bidadari saya jawab la kat Afrika.
Dia tanya berapa lama dan belajar apa?
Beliau jawab 6 tahun dalam bidang agama.
Nurse tu pun terdiam tak cakap dah pasal fatwa/islam itu mudah.Pastu dia tukar tajuk dan takut-takutkan pula dengan penyakit itu ini, panjang leterannya.
Bidadari saya jawab, adik beradik dia 7 orang dan seorang pun tak pernah disuntik, anak pertama kami pun tak disuntik. Semuanya membesar 100% organik bukan macam ayam suntik dan tiada masalah dan tak ada pulak kena penyakit-penyakit yang nurse tu sebut.
Nurse tu terkejut, haa? Semua tak cucuk?
Beliau jawab ya. Pastu dia cakap bahkan mak saudara dia dulu kena suntik dan mak saudara dia pulak yang kena penyakit yang nurse cakapkan tu.
Nurse tu jawab, itu semua kuasa Allah....
Bidadari saya jawab, Dengan kuasa Allah lah kami percaya dan yakin sebab tu kami tak mau cucuk.
Nurse tu diam panjang.Lepas tu nurse tu suruh pesan kat mak bidadari saya (ibu mertua saya) supaya vaksinkan semua anak anaknya walaupun dah besar.
Bidadari saya ketawa je.
Nurse tu macam marah je. Geram je dia dengan kitorang. Dia macam nak marah lagi tapi tiba-tiba mama saya menyampuk.
Mama saya cakap: "Menantu saya (kakak ipar saya) pun doktor, doktor pakar kanak-kanak lagi, kalau ada apa-apa saya memang rujuk pada dia."
Nurse tu terkejut beruk.Nurse cakap, ooh kalau macam tu, nanti rujuk pada dia pasal vaksin ni, dia lebih tahu dan akan terangkan lebih lanjut.

Bidadari saya menyampuk:
"Sebab dah rujuklah kami buat keputusan untuk tak mahu vaksin."

Nurse diam seribu bahasa. Terkejut kot sebab ada doktor pakar yang "langgar peraturan" untuk tidak "paksa" pesakit ambil vaksin.
Ala... benda tu biasa la bro, doktor doktor memang akan nasihat kita tentang vaksin dan sarankan untuk ambil, kadang sampai berleter dan marah-marah. Sebab itu prosuder dan arahan dari orang atasan. Tapi untuk diri sendiri, anak sendiri dan keluarga sendiri, kebanyakan mereka tak ambil pun vaksin.
Pastu bidadari saya cakap, terima kasih atas penjelasan dan nasihat, ada tak apa-apa surat pelepasan tanggungjawab untuk dia sain?
Nurse pun diam dan tulis sesuatu dalam buku rekod... panjang dia tulis. Pastu dia bagi kat bidadari saya dan suruh sain kat bawah.Lepas tu nurse pun pulang dengan baik tanpa berlaku keganasan.
Note: Just another story untuk kongsi santai cerita, pelajar perubatan atau doktor-doktor freshie yang masih tepu dengan ajaran buku teks jangan meroyan ye. Kita faham, anda semua tentu panas membara baca kisah di atas. Sebab tu saya tak akan rujuk tentang perubatan pada doktor doktor freshie atau pelajar perubatan. Mereka sangat tepu dengan buku teks dan cepat gile meroyan. Sampai ada yang mencarut-carut dengan bahasa yang sangat kotor kat saya bila saya open discuss tak setuju pasal benda ni. Tak percaya, boleh rujuk status lama saya tentang vaksin.Saya lebih suka rujuk doktor senior atau doktor swasta yang berpengalaman. Mereka lebih tenang dan tidak cepat meroyan serta tidak sembunyikan fakta (lagi-lagi doktor swasta, bayar je, terus dedah semua).
InsyaAllah sikit masa lagi, group "mafia" Batoota akan hidupkan kembali sistem perubatan yang digunakan oleh umat manusia sejak ribuan tahun. Sistem ini digunakan oleh tokoh-tokoh perubatan Islam seperti Ibnu Sina, Ibnu Nafis dan juga tokoh-tokoh Yunani atau tokoh perubatan bukan Islam.Sistem perubatan tu baru sahaja "dihapuskan" oleh "the hidden hand" dan diganti dengan perubatan moden yang ada pada hari ini selepas konspirasi NWO dilancarkan pada zaman perang dunia.

Kami mengajak anda yang ingin kembali kepada perubatan ini untuk sertai kami. Group kami akan buat kelas yang dibimbing oleh doktor-doktor pakar yang sudah bersedia untuk membantu group kami. Yuran sedikit akan dikenakan untuk kelangsungan kelas dan fasiliti organisasi dan kami akan interview setiap permohonan kerana kami hanya mahu yang benar-benar serius dan berkomitmen sahaja untuk join Department perubatan Batoota.

InsyaAllah, harapan kami, kami mahu bina Sunnah Town kami sendiri yang lengkap dengan hospital sendiri, produk sendiri, mall sendiri, hotel sendiri, kolej sendiri dan lain-lain keperluan yang bermuamalat mengikut sunnah semaksimum mungkin. Ahli kami hanyalah golongan yang solat 5 waktu berjemaah, yang sedia berdakwah di seluruh dunia, sedia menceburi dunia islah dan tareqah serta mencintai majlis-majlis ilmu ahli sunnah wal jamaah.

InsyaAllah dalam masa terdekat juga kami akan daftarkan pertubuhan kami secara rasmi dengan kerajaan untuk elakkan masalah birokrasi.
313/// "We are from nowhere, but we are everywhere, so you must beware."
Firasat Misi Terahsia
Perang Nukelar...
"Dan sesungguhnya mereka telah menjalankan rancangan jahat mereka (perang dunia ke-3), sedang di sisi Allah ada balasan bagi rancangan jahat mereka, walau rancangan jahat mereka itu, dapat melenyapkan "gunung-ganang" sekalipun (radiasi yang menyebabkan Ad-Dhuhan). ( Surah Ibrahim - ayat 46)
Setiap wahyu PASTI terjadi, kenapa Allah tak guna perkataan bukit, tetapi gunung ? Dan sila rujuk apa rahsia di sebalik surah Ad-Dhuhan mengenai radiasi dan bahang panas. Dan juga sila rujuk kenapa Nabi pesan sebelum si mata 1 berani menunjukkan mukanya, 1 planet bumi ni akan ketiadaan AIR selama 3 tahun di mana tahun ke-3 LANGSUNG TAKDE AIR. Itu sebelum kemunculan dia tau... Sebab tu pentingnya surah Al-Kahfi dan membina penempatan di kaki2 gunung.
Pernah dengar ura2 PBB memberi amaran tentang populasi dunia akan turun mendadak ? Anda tahu kenapa baby anda disuntik dengan vaksin ? Supaya ramai yang takkan survive bila saat kritikal tu nanti...
Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594

Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat

(◕‿◕)

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab

(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)

No comments:

Post a Comment