Wednesday, 21 September 2016

Pusrapi Info :- Segmen Tajaan Pusrapi Bersama Radio Kedah FM

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞



Pusrapi Info :- 
Segmen Tajaan Pusrapi Bersama Radio Kedah FM



Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat

(◕‿◕)

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)



Tuesday, 20 September 2016

Pusrapi Info : Fresh 24 Berwajah Baru Design Risalah

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info : 
Fresh 24 Berwajah Baru Design Risalah 






STOKIS BERTAULIAH UNDER PUSRAPI 

KULIM - 019 449 9929

JITRA - 013 418 3405 

SUNGAI PETANI - 019 244 6855

PMTG PAUH - 012 552 0195

BKT MERTAJAM - 012 449 5689

PERAK - 013 488 8201


Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 


Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat

(◕‿◕)

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)


Sunday, 18 September 2016

Pusrapi Info :- Sembuh Cara Nabi Hebat

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info :- 

Sembuh Cara Nabi Hebat





Tahukah Anda, bahawa manfaat bekam sangat dahsyat? Hampir semua penyakit dapat diselesaikan dengan solusi terapi bekam. Bekam saat ini sedang marak dilakukan untuk menyembuhkan berbagai penyakit, bahkan titik bekam yang paling dahsyat adalah di kepala.

Bekam ini bermanfaat membantu menyembuhkan berbagai penyakit, baik yang berhubungan dengan kepala ataupun yang tidak. Bekam sendiri iaitu pengubatan kuno yang terkenal di seluruh dunia. 

Kaedah pengubatan yang dilakukan dengan bekam ini yaitu dengan menghisap. Pengubatan ini telah banyak dilakukan di banyak negara, seperti Cina, Eropah, India dan juga Amerika.


Dapatkan info terkini berhubung dengan masalah anda dengan kaedah terapi yang kami gunakan secara alami dan tidak memudharatkan tubuh.

Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat

(◕‿◕)

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)

Sunday, 11 September 2016

Pusrapi Info:- Sabar & Redho Kunci Ketenangan 💓

ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info:- Sabar & Redho Kunci Ketenangan 💓

Memang benar, jika kita sakit, kita akan fikir nak sembuh cepat. Manusia ni mudah melatah, hanya sebab kerana sakit. Seminit pun takleh nak tahan. Dia lupa ketika sakit itu telah ditentukan. Tujuannya satu, mencari jalan pulang. Sakit ini dekat dengan kematian, kerana takut mati, ditambah pula terkenang-kenang akan dosa2 nya yang lampau. Dia ingin sihat dengan segera. Supaya dia dapat hidup di dunia sebanyak mana umurnya. Katanya, dia masih muda. Belum sedia untuk melalui jalan kematian. Ya...jalan sakitlah jalan yg dekat dengan Allah.

Jangan kita mudah gelabah, kerna Allah telah berikan apa yang Dia telah tentukan untuk kita. Takdir tidak dapat kita ubah kerna Allah adalah sebaik2 perancang.

Sekalipun jalan sakit ini akan membuatkan kita semakin jauh dengan Allah. Ketika kita ada duit, kita mencari orang yang paling pakar dalam dunia ni, dan meyakini akan kemampuan manusia atas jalan kesembuhan. Sebenarnya jalan kesembuhan itu ada pada Allah. Kenapa kita tak meminta padanya terlebih dahulu?

Sebelum ini kita kurang meminta pada Allah. Semua atas daya usaha kita. Sekurang2nya, buat lah istiqarah, menangis, merintih, meminta kepada yg maha kuasa. Bukankah kuasa Allah itu yg tiada tanding dengan ilmu manusia yg sangat cetek?

Allah suka kepada hambanya kembali. Tapi kita tidak nampak yg itu. Kita nampak kita nak kembali seperti yang dahulu. Sedikit pun masa kita tak mahu berlengah, kerna takut sakit itu melarat dan melibatkan kematian.

Hamba2 sekelian, bukan sakit itu menyebabkan kamu mati. Mati itu berasbab shj. Sekurang2nya kamu dekat pada Allah ketika saat2 kamu mahu meninggal kan dunia. Putus asa akan diri mu diawalnya, itu adalah lebih baik dr berputus asa selepas kamu di beritahu doktor kematian mu semakin tiba tempoh 6 bulan lagi.

Berputus asa itu kamu akan ke tikar solat, solat sepanjang malam diminta pertunjuk. Ketika itu fikiran mu akan bersama ingatan pada Allah. Datang ketenangan menyebabkan kamu reda segala masalah. Allah mahu hati mu itu. Berikanlah pada yg maha kuasa, bukan pada makhluk.

Makhluk itu tidak ada apa2. Setinggi mana akalnya, tidak akan sampai ke alam ghaib. Tidak akan sampai pada ketentuanmu di lohul mahfuz. Sedangkan syaitan mahu melihat ketentuanmu di lohul mahfuz pun tidak akan sampai. Hanya Allah tahu rahsia hidup mu. Relakan dirimu bersama Ilahi. Hanya dengan ingat pada Allah sahaja jiwa mu akan tenang.

Bila kamu dekat dengan Allah, Allah lebih dekat dr urat leher mu. Bercakap2 lah dengan Allah seperti kamu bercakap2 dengan manusia. Tetapi cakaplah dengan hati mu biar kamu shj yg dengar. Ceritakan masalah mu, pada Allah sebelum kamu mencari ikhtiar. Bersabarlah. Jangan tergesa2. Yakinlah dengan ketentuan Allah. Tidak seminit pun ajalmu akan dipercepatkan dan tidak kurang seminit ajal mu diperlambatkan.


Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti 019-449 9929 
Ustazah Husna 019-496 6316
Ustazah Wahida 012- 552 0195
Ustaz Syamizam 019-5896783 
Ustazah Min (017-426 6908)
Ustazah Rahmah 012-449 5689
Siti Sarah  013-451 3459
Pn. Nor Aniza (012-319 2542)

Website : http://www.pusrapi.com/
Blogs : http://pusrapi.blogspot.com/
Facebook: https://www.facebook.com/Sembuh.Tanpa.Ubat

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)

Pusrapi Info:- Sakit Hadiah Dari Allah

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info :- Sakit Hadiah Dari Allah

ANDA PERNAH DAPAT HADIAH DARI ALLAH TAK?
Eh, kamu ni betul ke, tak betul? Sampai sakit pun kamu cakap hadiah
Ye hadiah, bagi orang yang bersyukur, kerna Allah beri nikmat sihat telah lama. Dan amat mustahil time kamu sihat kamu ingat Allah 24jam kan. Sedangkan alam ini tak pernah lupakan maha pencipta. 24hr ingatan dlm bentuk zikir mereka pada Allah.
Ya kamu jangan guna akal kamu untuk tafsirkan apa yg aku kata ni. Rasakan dengan hati. Itu yg lebih tepat.
Banyak benda kat dunia ni ajaib. Kenapa kita tak fikirkan maha pencipta kita maha hebat. Bila sakit, yang kita cari manusia yg paling hebat dgn ilmunya. Kita dah hilang akal, terus buat keputusan yang melibatkan nyawa dan kemudharatan tubuh kita asalkan kita tak rasa sakit, alasannya, kita nak solat banyak2, baca al quran banyak. Hamba2 sekalian, dengan jalan sakit juga kita dalam beribadah. Tak kisah lah kita dapat solat dlm keadaan duduk atau tidur. Janji ingatan pada Allah semakin kuat. Bukan tu sahaja, dapat pulak ingat Allah di luar solat, dan dalam setiap kita perbuatan kita, disertai dengan nama Allah, kerana tidak dapat menahan sakit yang sementara.
Yakinlah, Allah bg kita hadiah, yang org lain takdpt rasa. Sebab tu setiap org sakit, bila disuruh sabar, terus dia melenting, "aku yang rasa sakit yang tak pernah kamu rasa".
Ya itu lah specialnya yg org lain tak pernah rasa, kamu sorang shj yg rasa. Bagi yang melihat org sakit, cakaplah benda yang baik2, jangan lah pulak meracuni fikiran org yg sakit, ikut cara nabi, cakapnya begini : insyallah, sakit ni akan sembuh. Jangan lah susah hati, Allah bersama2 kamu.
Barulah org yg sakit akan menitis air mata, itulah kesannya bila kita menyebut maha pencipta kita, kesannya dalam hati. Kalau tak menitis air mata, macamana pulak. Takpe, jangan tanya, sebab berdiam diri itu lebih baik dari berkata2.
Cukuplah berikan lah kata2 kerohanian utk si sakit. Banyak suruh mereka ingat pada Allah. Kerna Allah shj dapat memberi pertunjuk jalan.

Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti 019-449 9929 
Ustazah Husna 019-496 6316
Ustazah Wahida 012- 552 0195
Ustaz Syamizam 019-5896783 
Ustazah Min (017-426 6908)
Ustazah Rahmah 012-449 5689
Siti Sarah  013-451 3459
Pn. Nor Aniza (012-319 2542)

Website : http://www.pusrapi.com/
Blogs : http://pusrapi.blogspot.com/
Facebook: https://www.facebook.com/Sembuh.Tanpa.Ubat

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)




Wednesday, 7 September 2016

Pusrapi Info:- Fresh 24 Kesegaran Dirasai Sepanjang Hari.

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞


Pusrapi Info:- 
Fresh 24 Kesegaran Dirasai Sepanjang Hari.
















Peminat Fresh 24 kebanyakkan datang dari pengguna. Mereka yang telah menggunakannya dan nampak perubahan drastik, lalu mereka cuba berjinak-jinak dengan bisnes online.
Memang jika produk berkualiti dan berkesan telah memadai untuk kita menjadi jurujual yang tidak ada pengalaman sebab tak perlu promote sampai berbuih-buih mulut, orang yang beli sekali,ada repeat order kali kedua.Sudah tentu penjual gembira.

BERI PELUANG PADA DIRI ANDA UNTUK MENCUBA DAN TERUS MENCUBA...
Saya sudah mencuba ternyata banyak feedback yang saya dapat hasil dari penceritaan saya tentang testimoni-testimoni fresh24 yang tidak putus2 sehingga sekarang.
Anda Cuba Dahulu, Kemudian Anda Nilai Sendiri Keberkesanannya!

Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat

(◕‿◕)

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)

Sunday, 4 September 2016

Pusrapi Info: Cara Atasi Masalah Telinga Berdengung.

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞





JIka Anda Ada Tanda-Tanda Ini:
Telinga Selalu Ber Air
Telinga Berdengung dan bengang
Merasa Gatal dalam telinga
Kurang Pendengaran
Luka di kawasan dalam telinga
Telinga Berdarah

Dapatkan nasihat dari kami, hubungi Pusat rawatan berdekatan dengan rumah anda.
Jangan biarkan diri ANDA DISELUBUNGI BELENGGU...




Mendapat Konsultasi / Khidmat Nasihat dengan byrn RM20 untuk satu sesi konsultan (selama 1 Jam)

Hubungi Nombor tertera di gambar.




Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat

(◕‿◕)

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)





Pusrapi Info : Segmen Tajaan Radio Pusrapi Bersama Radio Kedah FM


بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞




Nantikan Kemunculan Segmen Tajaan PUSRAPI akan berkemundangan pada petang ini. Sesiapa yang tinggal di kedah, boleh set di radio ke channel 97.50 FM.




Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat

(◕‿◕)

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)

Saturday, 3 September 2016

Pusrapi Info: Masalah Telinga Berdengung


بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info: 
Masalah Telinga Berdengung






JIka Anda Ada Tanda-Tanda Ini:
Telinga Selalu Ber Air
Telinga Berdengung dan bengang
Merasa Gatal dalam telinga
Kurang Pendengaran
Luka di kawasan dalam telinga
Telinga Berdarah
Dapatkan nasihat dari kami, hubungi Pusat rawatan berdekatan dengan rumah anda.
Jangan biarkan ANDA DISELUBUNGI BELENGGU...
Mendapat Konsultasi / Khidmat Nasihat dengan byrn RM20 untuk satu sesi konsultan (selama 1 Jam)
Hubungi Nombor tertera di gambar.




Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat

(◕‿◕)

والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)



Friday, 2 September 2016

Pusrapi Info : Fresh 24 Hari-Hari Meletop !!!

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Y Allah .....Jadikan hatiku sentiasa ingat padamu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info : Fresh 24 Hari-Hari Meletop !!!


Peminat Fresh 24 kebanyakkan datang dari pengguna. Mereka yang telah menggunakannya dan nampak perubahan drastik, lalu mereka cuba berjinak-jinak dengan bisnes online.
Memang jika produk berkualiti dan berkesan telah memadai untuk kita menjadi jurujual yang tidak ada pengalaman sebab tak perlu promote sampai berbuih-buih mulut, orang yang beli sekali,ada repeat order kali kedua.Sudah tentu penjual gembira.
Hairan nya ada banyak remaja yang masih umur belasan tahun yang inginberjinak2 menjual FRESH24. 

Kagum dengan kesungguhan anak-anak muda yang pandai menilai dan memasarkan produk FRESH24 ini tanpa ada orang yang ajar mereka.


Suatu Masa dulu, pernah digempar gempur tentang satu produk yang hangat di pasaran. Yang menjadi kehairanan saya apabila, org yang menjual itu masih remaja dan saya kira umur saya waktu tu, tak pernah nampak peluang bisnes kerana tiada pendedahan yang meluas.

Sekarang tiada alasan batasan umur atau pengalaman, asalkan kita ada kemahuan dan bercita-cita tinggi sudah cukup untuk kita berjaya dalam dunia perniagaan. Yang melihat tidak akan dapat apa2, yang bertindak dahulu, dah pasti akan membuahkan hasil. Jika tidak sekarang anda bertindak, Bila lagi?

Buatlah persediaan untuk kita menyahut cabaran dalam dunia perniagaan. Kita ketandusan idea jika kita tidak berjinak2 dalam perniagaan. Amatlah rugi jika kita tdk mengali kelebihan dan kekurangan yang perlu kita baiki. Perniagaan bukan semata-mata duit, tapi macam permainan video game bila kalah, anda tidak akan berputus asa.Kalah menang,kan adat permainan.


BERI PELUANG PADA DIRI ANDA UNTUK MENCUBA DAN TERUS MENCUBA...



Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat

(◕‿◕)
والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)

Pusrapi Info : Bersyukur Saat Sihat, Bersabar Saat Sakit.


بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞








Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat
()
والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab

(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)

Thursday, 1 September 2016

Pusrapi Info : Aura Kesembuhan Sakit Keluar Tanpa Dijangka.


بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ya Allah….
Sihatkan Tubuh Badanku,
Tambahkan Ilmu Pengetahuanku,
Berkatkan Rezekiku.
Tingkatkan amal Ibadatku untuk taat perintahmu.
Ya Allah Jadikan Hatiku Sentiasa Ingat Pada Mu.

💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞
💝💞اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ💝💞

Pusrapi Info : 

Aura Kesembuhan Sakit Keluar Tanpa Dijangka.


ZOOM Jika Anda Tidak Nampak Apa2..

Keajaiban pada gambar ini memberi kami impak bahawa aura kesembuhan itu ada ketika anda melakukan kaedah Sunnah dengan mengikut tertib, dengan bacaan ruqyah dan memuji Yang Maha Memberi Pertunjuk , Selawat yang paling tinggi pada Junjungan Nabi Kita agar Allah sentiasa bersama-sama kami atas gerak kudrat yang telah Allah beri untuk melakukan kaedah Al-Hijamah kepada mereka yang Allah titipkan dalam hati mereka untuk melakukannya. 



Ternyata kaedah yang Nabi anjurkan ini tiada tolok bandingnya dari terapi alami yang lain. Kami melihat sendiri, aura kesembuhan itu secara tidak langsung, dan menyakini dengan hati, rasa yakin ini jugak dititipkan dalam hati kami,(Moga Kalian juga diberi titipan yang sama).
Sukar dapat di jelaskan dengan ilmu sains masa kini, lemahnya penglihatan dan fikiran kita terhadap sesuatu yang ada dalam Islam. Maka jika dikaji dengan fikiran yang amat lemah, maka ia akan berjumpa dengan jalan buntu dan ragu2. Jalan yang terbaik adalah dengan meletakkan keyakinan yang tinggi akan boleh merubah segalanya. Yang mustahil bagi manusia biasa tidak akan menjadi mustahil bagi mereka yang yakin…
Umat Akhir Zaman yang masih berpegang kepada apa yang dianjurkan dalam Islam, Moga Allah memberi pertunjuk mengalami dan menilai dengan hati yang berserah segala gerak kuasa Allah taala, maka kita akan terselamat dari kebinasaan akhir zaman. Insyallah.




Kepada yang ingin mencuba keberkesanan Produk Pusrapi @ mendapatkan rawatan bolehlah hubungi kami untuk tempahan@temujanji: 

Ustazah Siti (Kulim) 019-449 9929 
Ustazah Husna (Jitra/Alor Setar) 019-496 6316
Ustazah Wahida (Pauh Jaya) 012- 552 0195
Ustaz Syamizam (Alma Jaya) 019-5896783 
Ustazah Min (Alma Jaya) (017-426 6908)
Ustazah Rahmah (Alma Jaya) 012-449 5689
Siti Sarah  (Pulau Pinang Island)013-451 3459
Pn. Nor Aniza (Bangi)(012-319 2542)
Ustaz Mfedzly Faudzi (Sungai Petani) 0192446855
Ustazah Lyana Rahim (Sungai Petani) 0195004594
Siti Rahayu (Manjung): 013-4888201


Indah Islam Memberi Rahmat,
Al-quran Sunnah Pegangan Umat,
Bila sakit rindu sihat,
Sunnah Nabi Terbukti Hebat,

"Hidup Lebih Sihat...Bila Sunnah Terpahat" ✿‿✿

Pusrapi
Sembuh.Tanpa.Ubat
()
والله أعلم بالصواب
Wallahu A’lam Bish Shawab
(Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)